How RUGI

Cuti 2 minggu ni. Meh aku citer.

1. Dakwah Kontemporari sempena Sambutan Jubli Emas 50 Tahun BKASM

- Yang ni aku nyesal tak daftar awal2, tup2 dah penuh!
- and then, mereput dekat imarah dengan beberapa kerat kawan.

2. Kena rompak

-ni aku x citer kat sesapa. But seriusli aku rasa hari tu. Aku memang nyawa di hujung tanduk. Perompak tu nasib bek takde pisau. Sorry unit hisbah
- Perompak tu 2 orang. Aku cam x perasan tau, sebab dia cam panggil aku, aku gi jelah, lepastu sorg tu pegang tangan aku, sorg lagi tarik henset kat tangan aku.
- Aku pegang kuat2 henset aku masa dia nak amik tu.
Lepastu aku tendang perut dia. Cuak gile doo sebab dia bengang aku tendang dia.
- aku cakap ”sorry" lepastu dia seluk poket aku amik powerbank pineng and kawan dia lg sorang tu hentak kepala aku sampai aku terjatuh n henset aku yg pegang tu terjatuh.
- time tu da x ingat pape da, aku jerit “ haromi/perompak" byk kali. Diorg cuak pastu blah. Aku pun lari pastu amik henset aku kat tanah.
- Nak dijadikan citer masa kat انبي, aku duduk kt phentian bas, pastu ada org minta nak pinjam enset nak call, aku pun syak juga tp dkt tgn dia enset iphone, so dlm hati aku, ermm da kaya watpe nak rompak
- sekali masa dia ambik enset aku, dia belek2 n then masuk kocek dia depan mata aku.
-terus aku rentap kolar dia pastu panggil org kat tepi yg tgh jalan ambil perhatian dia sambil cakap “ maalish haromi/sorry ini perompak" . . terus org tu plgkan enset aku. Bengkek plak aku ngan mamat tu!!!
-lpstu naik tremco/mcm van, aku macam stress gile aku nak je ambik phatian penumpang2 tu n tanya apasal culture diorg ni suke merompak, xde keje lain ke etc2...but aku x buat pom..

3. Henset retak

- hati aku bagai disiat2 tgok enset aku yang retak seribu. Rasa nak nangis ohh. T______T

4. Musim sejuk da nak abis

- da x rasa sejuk da n tetiba ramai yg nak pergi jaulah sinai(trip ke sempadan mesir israel)
-akh ikut gak

Comments

Popular posts from this blog

Feeling . 2012 ~