How guys

Salam semua, huhu

Lots of things have happened lately. Yang terbaru semestinya kemunculan paling gempak karya Anas Fikri HikHok. RED NERVE hahahaha. Serius tak tipu, tak tengok cara2 penulisan yang betul dan main taram aje jalan ceritanya. But I guess it went well. Ye ke? haha... cubaan ini adalah latihan untuk saya, mengasah bakat. Kena fikir dari point permualaan, nak suprise, nak sedih2, nak perumitan , and pape jelah, and nak tanya sapa yang dah baca, bolehlah komen dan bagitahu macam mana.. T____T Susah nak buat cerita kat blog ni sebenarnya, sebab aku rasa cam aku ada banyak benda nak luah so aku rasa cam 99 hari nanti tak habis duk buat part 1 part 2 part 3 and so on... hmmm tu lah, aku rasa cam nak buat dulu bagi habis then bagitahu kemunculan buku aku.. Eh?? jauhnya aku fikir. haha .. tapi jangan risau cerita tu bersambung but sekarang ni ada ulser di bibir, membuatkan perkara yang dilakukan semuanya tak baik. Huuu, ujian ingatan kita utk doa pada Allah selalu.


Tapi kesian, bila ada ulser ni aku selalu rasa nak marah2, nak moody, benda yang tengah best kita tengah buat somehow turned to be boring. Huhu, nasib baik cek dekat hospital tadi dan dapat ubat tu. Tq doktor. About my penyakit multiple lymphnodes tu, err.. still je ada. Kena buat ambil darah setiap 6 bulan. Huuu .. ingatkan jumpa doktor tadi tu dah last dah. Kira dah boleh happy, sekali ada lagi buat rasa cam nak cemberut aje. Tunggu lama2 kat hospital. Nasib baik ada wifi tau boleh main game pokemon. hikhok..
Semalam pergi dengan syak n kuan ke sekolah rendah sri tahfiz abim dekat dengan rumah aku, jadi ustaz selama 9 bulan. oklah at least mengisi masa 9 bulan ni dari tak wat apa2. Ajar darjah 5.

Oklah, sebenarnya sekarang tengah buat sipnosis untuk Red Nerve, untuk keseluruhan cerita then pecahkan untuk setiap bab. Huhuuu wish me luck guys.. innallaha ma'ana.


Nota kecil : Muet dapat band 4 Alhamdulillah wasyukurillah Allahuakbar!! my matlamat untuk jadi Pakar Bahasa perlu dibakar!! hikhok


Comments

Fajar Islam said…
Tahniah Anas.. Eh Ustaz Anas.. Actually aq pun ada minta kerja tolong2 kat restoran UPM.. Tp kakak aq inform keje dkt pusat tuisyen pro A tau.. then hr tu walk-in interview aq dpt jd stuff tp mengjar bhsa Arab tu dlm proses.. doakn aq taw..

Anyways aq trtuggu sgt karya RED NERVE tu.. msti gemparkkan hiksss..And last Syafakallah ustaz.. semoge cpt smbuh.. jgn stress2 taw..

Popular posts from this blog

Feeling . 2012 ~