susah

Salam semua, sihat? Ecewah cm ada fan pulak selalu tgok blpg aku.. Aku sebenarnya baru balik rumah malam semalam.. Fasi kt tadika habis semalam. Utk aku jelah. Yg lain tak lagi.. Aku kena buat keje lain plak so kena stop la.... All in all, it was a sad moment for me to leave them.. Kanak2 ribena yang selalu tak dengar cakap ustaz... Sampai kering tekak nak jerit aje kejenyer...

Aku nak citer satu benda, and of course it does link to me, bila kita berdusta, kita akan pastikan org yg kita berdusta tu taktau perkara yg sebenar, makanya banyaklah, perkara yg kita kena buat, sebab nak tutup satu kesalahan kita iaitu berdusta, dan sebenanrnya kita taktau yg lambat laun, segalanya akan jadi cerah balik, akan terkeluar balik cerita yang sebenar , yg akan menjadi lebih parah sebab kebenaran yang disorok telah disimpan lama... Lagi bhya bila semua org tau, dan org tu je macam dirahsiakan perkara itu.. I'm sorry. I will clear all the mess I have made. I promise things will get better and the truth will show up.

Comments

Popular posts from this blog

Feeling . 2012 ~