It's a little bit funny

Assalamualaikum semua , sihat ye ? Insya Allah hendaknya.. malam ni lain daripada yang lain.. bagi saya .. saya rasa saya banyak berfikir.. tentang masa depan... sambil mendengar lagu yang syahdu .. dengan mengalihkan pandangan ke luar kereta mengenangkan satu perkara yg asyik2 merantai di kepala.. saya tak boleh bagitahu tetapi perkara ini sangat susah .. hmm

Bila dah besar nanti, saya mesti buat pilihan dan ia amat sukar. . . nikmat dalam ujian saya rasa.. hmm nak buat sajaklah.. after all, that is the one that I'm good expressing my feeling at.. saya suka buat sajak.. yang saya sorang je faham.. saya selalu buat sajak,, yang kiasnya biar saya saje yang tau .. sesiapa kawan saya yang saya tunjuk sajak saya dan saya terangkan kat diorg , mereka mesti terkejut sebab ayat yang simple tapi cerita banyak yg saya layarkan .. tapi ni kalo dalam tingkatan 6 adab nusus masuk dalam kategori tak banyak olahan kata dan berimaginasi tinggi which is not good.. itu kata2 org pakar kesusateraan dulu la ye ,, aro~annaqad (kritikan )

nantikan ye sajak..


Comments

Popular posts from this blog

Feeling . 2012 ~