It is a long story, but ....

Salam semua, sihat tak ? InsyaAllah sihat hendaknya ya ? Now that I feel like there's someone who's like reading my posts, its really makes me fired up but  I am just so tired right now that I can't even manage to think about words that can captivate my beautiful audience,so it is much better if I took some time to progress a tantalizing words(hahahaha) yeah it's you . YOU.

Rasa macam banyak program dah lalu, dan ye, itu  juga mengakhiri secara tidak langsung tirai persekolahan saya, tingkatan 6 di SAM BBST. Banyak nak cerita dan atas permintaan yb n fahmy yang menyuruh saya buat satu post tentang saya masuk bbst dari januari hingga sekarang, insyaAllah akan saya tunaikan, but not now yea. Hari Sabtu lepas ada muet, reading,writing and listening. It went well, I guess? haha boleh lahhh, writing karangan cam tahpape je merepek, but we'll see it later how the results will come out, all in all, dah buat yang terbaik kan. Tawakkaltu'alallah sahaja huhu. Hari Ahad ada program Farewell 6 Imtiaz Kami Satu Hati di Bagan Lalang. We had so much fun but I am a bit dissappointed 'cuz I slept unintentionally at bangei's homestay. T___T I was missing at a good part, which is they were playing belon berisi air dalam baldi amende tah, well tak kisah pon sebab dapat tangkap banyaaaaak gambar. Eh lelebih pulak citer, simpan2 dulu...
Hari Isnin keluar ngan kois,irfan,wafiy dan amzar ke Mines. sakit kaki lah jalan2. dan yang paling taktahan adalah part dimana aku dan kois sedang menunggu ayah di ktm ukm masa nak pulang dan time tu hujan turun dengan sangat lebat. Kitorg tunggu dekat dpn kedai kemudian aku nampak kete ayah  tapi ayah meluncur tinggalkan kitorg lepastu aku kejar (maksudnya kena hujan la baju aku) kois dia tak ikut skali, kemudian da sampai kete aku ingatkan kois ikut, tengok2 dia hilang. Kena cari, kemudian mandilah dengan hujan lebat tu dalam aktiviti cari-mencari, sejuk sangat kat kete tu. Trembling all time you knoww. huhu. that's all tq

p/s: this is just the beginning :P keep waiting peek a boo!



Comments

Popular posts from this blog

Feeling . 2012 ~