Aku telah terkezut

Salam salam dan salam .

Kini readers, aku telah terkezut apabila mengetahui gambar pesta pantun lepas yang aku ingat tade ghupenya ada. Setelah aku menggodek facebook sharul, akhirnya telah terselit album pantun. Sharulll, y u no tell me ha ?? Buat malu je frust menoggeng sebab ingatkan tado tengok2 ada. Tehehehhhhheeee.. So, I iz ingin memaparkan kepada antum antunna our photos last year. Disebabkan ari pantun taun lepas jatuh sama dengan hari keluar result spm, so aku telah bergambar dengan wan. So kira ia juga adalah reunion kecil-kcilan syuwanas.

Tadaaaa .. Johan Pesta Pantun Daerah Sepang 2013 - SAM Sungai Merab Luar. I iz happy.


Johan :SAM Sungai Merab Luar,
Naib Johan : SM Teknik, 
Ketiga : SMK Sungai Pelek dan SMK Bandar Baru Salak Tinggi









Sir is so gembira maaa ...



Wan dapat 5A SPM !!  Bangga bebenor aku 

Udin,wan, aku n shok



Oh ye tahun ni pun 2014 Samsmel johan pantun juga. And what more interesting is, they got 3rd place in Pesta Pantun Selangor. Huhu ... Proud 1000xx Alhamdulillah





Comments

Popular posts from this blog

Feeling . 2012 ~