Hollawit 2014

Salam,

Dah nak masuk bulan dua baru ada post kan. haha agak2lah orang busy kottt . cewahhh

untuk masa sekarang ni, rindu kat samsmel tak hilang2 lagi. Yelah , lagi2 kat tempat orang and baru habis belajar dekat tempat yang 5 tahun kita dah biasa. Nak taknak life must go on, bila tengok post ni(tekanlah) , cepat betul masa berlalu ....

Ambil STAM dekat sambbst. Huhu, a great start I think. Yang bestnya ada Muet, yelah kan aku suka base inggeris. cewah. First masuk asrama kan, rasa cam kekok sebab lain dari samsmel(maaf terbandingkan,tapi memang nak banding pun) . Setiap aras tu ada bilik basuh , tandas, es silap setiap blok. Ko bayangkanlah samsmel pun ada satu je bilik basuh(kolah nak kira sekali ke) tapi diorg ade 1,2,3,4 bilik basuh. tapi bersesuaianla dengan kuantiti peljar nya yang ramai huhuhu. Tapi bila dah 3 minggu kat sana , dah boleh biasakan dah . Yelah, da penah duk asrama takkanlah homesick pula . Diorg semua baik2 kat sana, yelah f6 kan . hehehe tapi ada satu cikgu tu dia panggil aku aritu pastu dia cakap awak dari mana? aku cakaplah samsmel, pastu beliau kata aku kecik macam f1. hieishh cikgu tu takkan tak ingat aku masa beliau jaga peperiksaan pmr kitorg. eh mungkin beliau lupa sebab itu 3 tahun lepas, hahaha

Masa result stam keluar khamis lepas, tengok pelajar2 yang berjaya disebut pastu siap tengok result diorg depan mata , rasa berkobar2 gila semangat nak buat betul2. respek kat abang tu dia dapat 9 mumtaz 1 jayyid jiddan (10 matapelajaran) . jayyid jiddan dia tauhid mantiq. hmmmmmm... hebat kan ??


Comments

Popular posts from this blog

Feeling . 2012 ~