You III

Dear blog

Belakangan ni aku rasa resah semacam .. entah kenapa wahai diriku ini .
Cuti ni tak produktif langsung .
Dahlah setiap kali bangun - mesti teringat mimpi balik. ini memang kepelikan sebab sebelum ni tak pernah la
nak ingat mimpi sebab asal setiap kali nak ingat mesti lupa.

Tapi kali ni lain, selalu aje ingat. rasanya macam ada sesuatu. isyarat gitu gitu. hahaha
tadi petang aku tidur kejap , pastu bangun aku teringat mimpi tu, begitu tak best mimpi tu. Yang penting kawan2 aku jadi karakter dalam mimpi aku. Oh ye abang aku, amir pun ada gak, zulfahmi ada gak . malas la nak cite pasal mimpi . Cam tak syok je. ke korang nak dengar pasal mimpi ni ? aku ada ke tidak pembaca blog ....

Aku ada rasa kan, cam bila aku tulis blog aku rasa cam syok sendiri, cam tengah2 sibuk2 cerita bersemangat kat dalam kelas . tapi , kelas tu senyap sebab takde orang . huuuuuuuuuuuuuuu .,, what the fish

Setiap kali nak tulis entri baru mesti ada masalah , google chrome kadang2 time org tengoh taip tiba2 bagi mesej 'sorry bla bla blaa .. x bleh nak taip then better main candy crush shuh shuhh' gitulah bunyinyee

Klah senanyer masa tengah tulis ni aku berseorangan dalam bilik ni dan sekarang pukul 1. 47 pagi. Malas nak pandang belakang ...... (pandang belakang) .... tidakkk !!!!!

kbai




Comments

Popular posts from this blog

Feeling . 2012 ~