You IV

Dearest blog,

Masa-masa banyak dihabiskan dengan membaca komik2 online or what they called 'manga'(in japan  I suppose ..) But ofkos la keutamaan aku adalah untuk baca Naruto and Bleach. Itu kegemaran kot dari zaman kecil-kecilan .

Bila ingat balik first time tengok Naruto, suka gila . Asik2 rancang cane nak beli komik tu . sebab kadang2 parents tak bagi keluar duit hanya untuk membeli komik picisan itu .. huuuuu so den jolah yang kadang2 berangan masa besar2 nak ada library sendiri so that I will spend rest of my life reading. tak lupa juga PTS novel kan .. udahnye mana dah sampai aku punya cerita..

Aku dapati bila aku baca manga ni aku lebih bersikap memerhati, author ni dengan author lain. macam mana cara dia. Plot twist dia, gaya lukisan pun mempengaruhi juga . Kalau segaris aku tak suka . Nampak macam kita lukis orang lidi. Serius tak suka. Aku suka author yang wat manga dia ada muka kartun mata besar gedabak berkilau2 .. Muka heroin dan hero dia haruslah begitu hensem dan cantik, kalau tak cantik/hensem .. dari bab 1 hingga bab akhir muka itu jelah yang kita tatap . Hmm begitu membazir masa dengan membaca manga yang tidak berkualiti yg sememangnya sudah dibazirkan dengan penggunaan internet yang tidak begitu efisyen.

Cuti ni , tengok Amir (my brother) begitu sibuk sekali dengan program dia. Jadi fasi utk program ... tadika kot.. sir din ajak dia . .esok hari last dia dan malam ni dia pergi tidur kat sana utk program qiamullail.

Then, me ? watpa kat umah ... takdak pa nak buat... hmmm nak kerja tapi buat masa ni diri ni tak suka diarah kut selain daripada keluarga hahahaha duk main candy crush level 70. killer betul level tu .... huuuuu susah benor . hehe

kbai

Comments

Popular posts from this blog

Feeling . 2012 ~