You II

wokeyhh, aku citer pasal kertas sains .

Senang kertas 2 weh. Alhamdulillah wasyukurillah. Malam hari sabtu lepas dah la tak baca buku kannn .. Nasib baik la soalan spm ni senang. Tanda right2 je. Haha, kemain lembaga desperate nak ramai budak lulus. Tapi ofkos aku rasa gred tinggi kan. Tak cenggitu ?

Aku dah keluar asrama dah . sepatutnya minggu depan . Sebab tadi ,lepas solat zuhur qois ajak beli pencuci muka. Aku pun on je lah, sekali masa nak sampai La Rizz tu macam ternampak kereta sir, aku pandang qois, qois pandang aku dan kitorg hantuk kepala sesama sendiri. cewah takdelahh.

Tiba2 tingkap belakang kete sir tbuka, amir! ceh abang aku ade lak. dia suruh balik, tapi dah sampai separuh jalan kot, acano tu ? Ada ke fly separuh ? Sir pula tanya kitorg dari kete,"asal keluar ? sekati je" pastu qois wat tak dengar dan terus jalan menonong sambil aku mengikutinya (adakah aku derhaka .. bersalah gila time tu)

Pastu dah sampai 7e . sebelah 7e ada poliklinik sham, terjumpa khairin, padanlah tjumpa sir . hantar khai ghupenya. Pastu pegi kat ekon 7e menyejukkan badan yang bpeluh jalan2 . sekali keluar tnampak kete sir lagi, sir is back lah , dan kami terpaksa menahan malu dan terus ke kete sir dan nak minta maaf tetapii.....

sir terus tutup pintu ketenya(time nak gi tu tbuka pintunya) dan kami dengar beliau mengunci dari dalam .
Qois pun bdrama gitu bajet majuk gak. sir majuk dia merajuk, lahai, sape nak pujuk. aku pun cam kabut . yelah sebab dulu ustaz fadzil jumpa aku wan ngan shuk tu selamba je ustaz cam tak kesah. Ni sir cam ala2 mengamuk gitu, lagi satu haris pun fly bawa motor. ada ke org fly bawa motor hah ? jalan kakilah .. sir hon kot tapi dia wat tak layan.

Masa kitorg smpai asrama balik, dengan peluhnya, x beli pape . Pastu dengar bunyi kete sir masuk asrama , terus beliau meluru kat haris pastu marah2 and marah kat haris, pastu haris leh lak wat muka selamba kaver muka dia dengan buku perd rujukan. bapak la kurang hajarnye kan . pastu sir marah aku, sob sobs, pastu sir minta kunci motor haris - haris terpaksa memberikannya walopon bukan motor dia sebenarnya-hahahaha..

sambungan you III


Comments

Popular posts from this blog

Feeling . 2012 ~