Semangat

Hari-hari kan. Selalu rasa tak semangat. Kenapa eh . Tak suka tapi selalu tak lawan malas. Tengok kawan lain semangat nak berSpm , macam nak berperang. Orang, duk rilek je.

Cikgu Amaani citer yang kawan U beliau ada wat seminar akaun kat UiTM Shah Alam. Harga RM100. Nak pergi tapi ayah ngan ibu cam tak berminat , terpaksalah batalkan niat. Tapi dengar cikgu cerita cam best. Dari gagal nak ke lulus, dari lulus nak ke cemerlang. Menarik kan ?

Lagipun ni dah saat akhir, cikgu cakap seminar ni akan kaver balik tingkatan 4 dengan tingkatan 5. Kawan2 sekelas semua rancang nak pergi. Hmm, takpelah. Tapi kat sekolah akulah paling semangat cakap kat kawan2 'weh kita pakai jaket itu ini .. bla bla  tengok2 takpergi. hahaha

Keputusan trial biarpun di paras ok .. rasa bengang sebab tak dapat lagi ok. Camnalah orang yang dapat straight A's tu kan. mesti pandai . sangat.. sangattt .

Hobi aku sekarang kat internet ni adalah melihat gambar henpon-henpon. Dan sekarang ni aku dah terkena sindrom Lumia. Bagi aku fon tu cam kool sangat. bahagian bawah ngan atas dia yang rata. Lagi2 warna kuning. Cantik benor. Kalau siapa dapat belikan mesti aku meleleh air mata. Aku nak simpan duitla nak beli. Mesti lambat pastu mesti dah ada lagi baru. Haiyooo . Apa2pun lumia 920 tetap menjadi mimpi tidurku.

Asal balik rumah je kan , memang tak baca buku. Style kot. kalo kat asrama memang all out . Kemana2 mesti berbuku. Nilam tak bertambah2 pun . Haha, apa2pun aku masih mengekalkan sebagai lelaki membaca terbanyak ye Nilam, Perak pulak . jangan main2. cuma tahun ni malas sikit. Sila doakan saya ye bersemangat dan tidak selalu tidur ketika kelas Bahasa Arab dan ketika cikgu tiada kat kelas. Oh selalu dengar budak2 tak puas hati aku tidur tapi leh jawab exam. helleh korang yang tak fokus time cikgu ngajar nk salahkan orang pulak. Kalo nasihat takpe gak ni marah. Klah kubaibai

Comments

Popular posts from this blog

Feeling . 2012 ~