Contest Blog Aku Paling Simple by AFIFI | NNBO | UDIN

"Sunat memberi salam dan Wajib menjawab salam, oleh itu kawan-kawanku"

            Kawan2ku yg tercintaa!! Ahah, aku kan , kan kannn, ada masuk contest yg dianjurkan oleh abg Afifi Shamsuri(klik!) . Tengokla entri aku apa tajuk contestnyaa.ehehehe.ini contest kedua yg aku masuk . contest pertama yang INI(klik!) . Kenapa aku yakin sangat ye nak masuk contest ni?, ok kalau korang tengok blog aku ni, simple aje .tak banyak widget dan orang yang lalu-lalang singgah minum kopi di blog ini takde kesusahan yang menimpa(means, tak lambat,tak lembap dan takdela rasa nak campak komputer sebab bila masuk blog aku je jadi cam siput~) kan ? kan kan ?huhu
 
ade 3 bukti yang mengukuh hujah aku ini. hukhuk . cam debat pulakk

BUKTI PERTAMA
Berat Blog Aku
web : www.iwebtool.com

nampak tak nampak tak ? huhu . dengan secepat ini. orang lagi selesa buka blog ini . takde la wat muka2 yang bagaikan menyumpah seranah blog ni. hehe . *peacetepipipi

BUKTI KEDUA
Menu Bar Mudah

Ok , korang nampak kan bila masuk blog aku , ada, home,stori mori,tips , senang kan ? tak payah korang nak buat jari sakit menekan "older post" banyak kali . tersusun kemas urutan cerita . walaupun leceh nak kena update satu per satu, tapi memberi motivasi agar kita sentiasa wat cantik dan berwarna-warni agar orang suka baca kita punya entri.


 


haaa . tengok tu , cantik kan ? puji blog sendiri . ahahaha .

BUKTI KETIGA
WIDGET SIKIT
Widget yang sedikit mempengaruhi kepantasan seseorang dalam membuka blog kita. kalau dah widget berlambak-lambak, kita mungkin mengambil masa yg lama sebab semuanya nak loading

Macam yg aku tunjuk kat bukti pertama, berat blog aku sikit sebab widget di blog aku pun sedikit. Aku hanya ada 7 widget html/javascript dan yg lainnyer adalah benda yg wajib ada kat blog(means, follower, about me, blog archive.) ni gambar bukti . cewahhh . bajets melampau aku nihhh .


Itu sahaja bukti bahawa blog aku paling simple mimple not pimple . Apa ? korang nak masuk gak ? tekan >NI<




 


 





Comments

Popular posts from this blog

Feeling . 2012 ~